torsdag 21. april 2011

den beste påsken!!!

Den beste påsken starta noen dager før alle andre tar påskeferie. Vår påskeferie, og da mener jeg Linus, Vetle og min, starta allerede fredag før palmesøndag. Vi tok oss fri denne dagen og fikk Haavard til å kjøre oss til Elverum, hvor vi satte oss på toget sørover! Vi endte opp i Vestby hos verdens beste pappa og verdens beste Mona!! Hvor vi hadde noen eventyrlige dager med strandturer, lunch på verandaen, litt shopping og ikke minst en morgen hvor jeg fikk sove lenge!!! Da Linus våkna på søndagsmorran var det "denna" og "Moma" som stod opp tidlig med gutta. Jeg snudde meg rundt i senga og sovna igjen! Helt herlig!!! Men det beste var nok å få litt avlasting, ikke være alene med gutta fra tidlig morgen til sene kvelden. Man blir utslitt av sånn...
Hadde ikke lyst til å dra hjem igjen, men de skulle på påskeferie i Trysil så vi måtte liksom bli med! Så i går kom vi hjem! Hagen er tom for snø!!! Og i dag, skjærtorsdag har vi faktisk raka plenen, iført kun shorts og t-shirt!!! Vi har spist lunch og middag ute på verandaen.
Og etter en sånn ute-hele-dagen-dag sover gutta søtt i sine senger. Håper de sover lenge i morra og håper også at resten av påsken blir like bra som den har vært til nå!!!
ønsker dere alle en riktig god påske! Kos dere med de nære og kjære!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar